Abrakadabra.hr

Radi s nama

A što mi radimo

Upoznajte naš tim

PINGPONGS
ARHIVA
2015
2014
2013
2012
BLOG

Što u 2 mjeseca može naučiti community manager u povojima

Piše: Martina Kolaček

Prošla su dva mjeseca otkako sam prihvatila društvene mreže (ili su one prihvatile mene?) kao radno mjesto i moj drugi, onaj virtualni, dom. Kako mi ide, jesam li se snašla i hoće li od mene jednom biti pošten community manager – morate pitati ekipu iz Ping Ponga. :) Što ja mislim? Hm, misli su mi razbacane, dojmova je mnogo, ali sveukupno sam zadovoljna ovim poslom, a još više poslodavcem. I ne samo zbog toga što svako toliko netko donese neke kolače ili tortu! :) Što mogu kada sam sucker na slatko i društvene mreže. Valjda su me zato i zaposlili. :) Da ne duljim, rezimirat ću što sam naučila u 2 mjeseca radeći kao community manager junior. Popis je poprilično dugačak pa ću ga skratiti na nekoliko najbitnijih točaka:

1.       Stvori zajednicu, nemoj samo upravljati njome

Važnost ovoga sam primijetila u prvih nekoliko sati u ovom poslu. Nije dovoljno samo pratiti kanale, odgovarati korisnicima i suhoparno objavljivati sadržaj. Onaj teži dio ovog posla je stvoriti kvalitetnu zajednicu fanova koju će oni svakodnevno posjećivati kako bi se družili i/ili informirali. Bjesomučno sakupljanje lajkova nikamo ne vodi ako su vaši fanovi inertni i ne znate kako ih zainteresirati. Fanovi i followeri su naši prijatelji. Bit je upoznati ih i ponuditi im ono što žele i što ih zanima. Treba stvoriti  virtualni dnevni boravak gdje će vaši fanovi rado doći i uz piće proćakulati i razmijeniti mišljenja.

Note to self: opusti se i prestani se bojati, oni ne grizu! :) 


2.       Organizacija, organizacija i samo organizacija

OK, s organizacijom sam oduvijek bila na “ti”, morala sam ju samo usavršiti. Reda i discipline treba biti, kao i u svakom poslu tako i u ovom gdje je odgovornost velika, a proporcionalno tome raste i količina posla. Treba odrediti prioritete, voditi detaljnu agendu i, ako ste jedni od onih koji se bore s pamćenjem, držati se “staromodne” metode – zapiši sve! Da ne spominjem da mi podsjetnici zvone kao ludi, ekran ne vidim od post it-a, a vlastite šifre u kalendaru jedva i ja razumijem. No, najbitnije je da se snalazim i pomalo opsesivno-kompulzivnom organizacijom uspijevam držati sve konce u rukama.

3.       KISS - zakon broj 1

Ovdje ne mislim na valentinovske poljupce, već na onu staru poznatu iz branše: Keep it short and simple! Nekako sam krenula od sebe – ni ja ne volim čitati status romane ('ajde, Twitter nas na svu sreću ograničava) kojima ne vidim ni smisao, a nit’ su mi zanimljivi. Kratko, jezgrovito i jasno – formula koja privlači fanove. Ako želite poslati poruku, neka bude jednostavna, na taj će način poruka doprijeti do većeg broja fanova i bit će svima jasna.

4.       Multitasking – sport 21. stoljeća

Pišem kalendar, odgovaram na mail, pratim mreže, pijem kavu i razmišljam o kupnji deterdženta istovremeno. Ide mi poprilično dobro. Osim što povremeno kava završi u mom krilu, a ne u želucu.

5.       Budi uvijek u tijeku

U ovom poslu promjene se svakodnevno događaju. Bitno je stalno biti upoznat s novitetima kako bismo mogli uvijek biti barem pola koraka ispred. Što ponekad nije lako, vjerujte. Ne bi baš bilo u redu da fanovi raspravljaju o nečemu što nikada nisam čula. Naravno, ne očekuje se od mene da znam apsolutno sve, ali u ovom poslu čovjek treba znati mnogo i jednako toliko učiti. Jer na kraju krajeva, zar nije community manager stručnjak za stranicu koju vodi?

Kako ste se vi snašli u početku svoje karijere kao community manager?


13.02.2013.

0

POSTAVITE KOMENTAR

Trenutno ne postoje komentari vezani za ovu temu.


Copyright 2012
Ping Pong
Sva prava zadržana